Tuesday, November 09, 2010

shedap gilea kudd :)


uwaaaa . harinih penatt .
pagi : perhimpunan , taklimat hari kanak2 .
tgh hari : ade menari and sketsa . due2 aku mashok !
balik : pendaftaran tgktn 1 kt smktp ! omg ! taknak skola petangggg !

okay okay , inih mashok cerita .
haha :D

pagi tadi ade taklimatt . huh , x besh lgsungg . boleh laa tahan kann .
aku naik la bilik muzik . latihan menaarii .
huhuu . penat meh .
pastu , msuk lak hri knk2 nyea .
menari tarian 1Malaysia tuh dulu . ehehehhe .
bapak segannnn !
haeh , pastu , lpas menari .
aku kelam kabooot lari pi tuko baju for sketsa . wahahahahah .
baju aku buruuuk sgt sgtt . nseb baek aku chomel kann, :D
kankankan ? :D * perasan nak mampuih *
lpas sketsa , ade pulook rombongan pegi tok perdanaa tuhh . mak aiih .
kene tuko baju skolah pulok . hihii . kiteorg tuko abju dlm surao . dak laki dok skodengg kt luar .
kami kt dlm menjerit2 ahh . WAHAHAHAHAHAHHA . aku x menjerit . (aku x bukak tudung pun , so xde pape nk ditakutkan . hahahahahah)
ngee~
thnx to Cikgu Rosman , aja kamii menari :D tengssh eayh !

thats all for todayy eveningg , muahhhx :D

Xoxo , Shaaashaaa :)

Dah baca? like ea. jgn lupa TICK au. muahx :*

No comments:

Post a Comment