Monday, December 06, 2010

WHUTEVERR MAJOR LOSERR ~!

heyhey , harini aku nak cakap pasal sorang budak nih . bukann nak mengutuk , tapi nak EJEK ! :P
HAHA , budak nih gedik gila tahap gaban ah ! harap je laki tau ! urgh ! menyampah aku tahu ?

Mr.SukaSuki ! ( bukan nama sebenar ) , kenapa kau selalu sangat cari kesalahan orang ? dah lah tak thu malu ! hei , kau igt kau tu sape nak arahkan orang ? kalau kau bapak aku , dah lama aku tabik ko tau ! ni , kau hanya setakat kenalan je , APE BARANG ! aku tak mencarut , aku x buad ape ape okay ?
aku tak tahan ngna kau tahu ? kau tahu , perli , ugut , kutuk , and bela org yg bersalah ! aku taknak benci ko . tpi jgn melampau okay ? usahlah nak gedik !!

sampai sini sajea aku EJEK kau . :P
aku nak blah . nak pergi mcd . bubye :)

Samantha :)

Dah baca? like ea. jgn lupa TICK au. muahx :*

No comments:

Post a Comment