Saturday, January 08, 2011

Kepedihan Melampau.

Hurm, sye xleh pegi skula. sye Demam. Demam Campak. hmm, x suke lah. dah la bosan. kalau ada Husben sye xpe jgk. tp dy da pegi Asrama. tggl sye sorg jelaa.
aku duk umah buad bodo je. On9, tgk tv, mkn, tido.
kalo skolah, aku blaja, pgg buku, belek2 buku, makan, tido, on9, tido balik.
hahhaa. teruk+malas kn sye?
biaselah. TEENAGER. normal lah tu kan?

Hmm, i mish him. i mish her. i mish THEM ! bile na balik? bile na jumpe. sye rindu awak lah syg.
Tapee. sye thu awk busy. :)
saye bole tunggu awak. kalau birthday sye awk x dpt dtg, sye fhm. :)
sye tana pakse awak. :)
Ilysm bieeee

Syiqin, imysm besties .
ko pergi tak tinggal berita. :(
sampai hati :(
Takpee lah . dah lama kan?
baliklah cepat. ketuk lah pintu rumah aku. aku takda kawan dah tau? kau sorg jelah tmpt mengadu. aku mane ade mumy kt manjung ney :(
cepat lah syiqin. IM ALWAYS WAITING

Ashaa .

Dah baca? like ea. jgn lupa TICK au. muahx :*

No comments:

Post a Comment