Tuesday, February 08, 2011

Apa lagi yang kau and kao x PUAS ? --'

KAW dan KAO , bole pegi mampus tahu ? aku tak benci korang weiyh !
MCM BABI !
ni haa , aku nak kutok kau mati-mati !
best lah kao , dapat FITNAH AKU KAN ?
besh gila nak mati kan ??
pastu nak larang2 org kawan ngan aku ? kau igt kau tu siapa ?
FEYMES sangat la tuhh ??
weiyh ! aku memg nak masok kelas DAISY tahuu ? haa , padan lah muka aku kan ? masok kelas bodoo . kau pandai sangat ke makcik itam legam ?
last year , kau yg rampas dea dari aku wehh !!
kau x igt ? buad buad lupa ? kau nak aku maki kau depan2 ke hah ? aku xkan teragak2 lah !
sedar diri kau tu siapa . baru form 1 !
ade org lebih hebad dari kao lah !!
tahu tak , org form 2 , 3 , 4 , 5 pun tak suka kau lah !!
itam legam nak mati --'
and KAO , kau igt ramai org suka kau sampa kau nak HATE aku ? ehh , speaking pun tak jadi !
Eh pleasee lah , sememangnyea kao kenal aku 100% kea ?
BABI LU ! tak sampai 5% pun tahu ?
dah dah , aku tak cukup puas lagi nak kutuk kaw dengan kao !! :P
esok cakap lah lagi tauuu , aku suka mendengarnyaa ! ==''

p/s : sesiapa yg terasa , PADAN MUKA ! :P

Ashaa .




Dah baca? like ea. jgn lupa TICK au. muahx :*

No comments:

Post a Comment