Friday, February 11, 2011

TAUBAT wehh ! TAUBAT !


“ Nikmat yang paling berharga selepas nikmat Iman dan Islam, adalah memiliki SAHABAT yang soleh. Jika kamu mendapati kewujudan kasih sayang antara kamu dengannya, maka peganglah ia bersungguh-sungguh.” ~ Saidina Umar Al-Khattab

Berdoa memohon kepada Allah dengan hati tertunduk dan dilinangi air mata kekhusyukan yang mendalam, berharapkan Allah memberi kekuatan untuk menjadi wanita solehah



Perghhhh ! tadi kena ceramah ngun ustazah bhaii ! ohh sedap duduk ! PERLI , saya terasa gak ahh . HIHI .
ustazah tu kasi la ucapan panjang lebar kan , pasal aurat lah ape lah kann .
the dy tnya stu soalan , ' siapa kat sini ada SPECIAL BOYFRIEND? '
ramai org kata saya x angkat tangan , ADESS !
saya angkat lahh !
saya masukkan tgn dlm tudungg , then angkat tgn ! HEHEE ,
takkan nak angkat depan ustazah kot ? logic lah banyak !
hahaha , segan bhaii !
mya kan , dea pun ada special boyfriend tau , dea cakap saya pulak .
hahahha , myaaa myaa , lenkali kite angkat sesame yeee .
heeeeeee , sye insaf lah . insaf !
segale gale gamba yg x tutup aurat dalam fesbuk tuuu , saye delete ! :D
haaaaaa , rse sayangg , tp , DOSA dpt kt saya kann . :)
pasnii , nak webbie ke hape ke , sye pakey tudung . ^^

okkay lah , papaii ~ nak layan fesbuk yg x lame lagi nak mampus tu . :D

Ashaa .


Dah baca? like ea. jgn lupa TICK au. muahx :*

No comments:

Post a Comment